Co jsou to tedy ty reklamní předměty? Reklamní předměty jsou předměty, na kterých je logo společnosti, název společnosti, jejich motto nebo slogan, které běžně využívají. Používají se v odvětví marketingu, jako propagace určité firmy. Reklamní předměty nebo také propagační předměty jsou dnes běžně rozdávány mezi potencionální zákazníky, zaměstnance dané firmy nebo také již stálé klienty firmy. Firmy je využívají k tomu, aby zvýšili povědomí o své skutečnosti a zvýšili dosah svého prodeje. Jedná se o velké odvětví marketingu, které přestože nevyužívá online prostor nebo multimédia, jako je tomu u drtivé většiny marketingových služeb, je stále velmi oblíbenou marketingovou službou.
Důležitý je právě ten bod, kdy zmiňujeme, že reklamní předměty jsou rozdávány i mezi zaměstnance, nejenom mezi zákazníky. Některé firmy to považují za zbytečnost, ale to dělají velkou chybu. Reklamní předměty totiž mohou výrazně posilnit loajalitu vašich zaměstnanců k vaší firmě nebo značce. Pokud budou tyto reklamní předměty kvalitní, zvýší to důvěryhodnost k vaší značce. Proto je třeba si pečlivě vybírat, kdo vám bude reklamní předměty vyrábět a jaké nakonec zvolíte. Na výběr totiž máte stovky možností. Reklamním předmětem dnes může být opravdu cokoliv.
Jestliže nemáte příliš velký rozpočet na tento marketing, můžete zvolit něco levného ale přesto užitečného. Oblíbené jsou třeba propisky, které člověk využívá denně ale náklady na výrobu nejsou vůbec vysoké. Mohou to být například reklamní propisky Promodarky. Reklamním předmětem dáváte svou značku více na očích. Pokud máte třeba reklamu umístěnou na webu, lidé se na ni podívají jen na okamžik. Jestli používají ale každý den reklamní předmět s vašim logem, budou mít vaši značku na očích na denní bázi a snadno si ji zapamatují. V tom je právě kouzlo propagačních předmětů.